Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A4 B6 (8E2) 1.9 TDI (2001.05-2004.12) 101km » 70583 walker
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 1.9 Tdi (2001.05-2004.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 70583 WALKER

70583 Tłumik WALKER
walker 70583
Tłumik 70583
70583
walker 70583 Tłumik
Tłumik 70583 walker
Tłumik 70583 walker
Tłumik 70583 walker
206.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

70583

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1160
Ciężar [kg]7,150
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490705839
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70583 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1160mm) pasuje do: VW POLO, POLO III, POLO/HATCHBACK 1.0-1.6 10.94-09.01
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6N0253609AA
VOLKSWAGEN      6N0253609AK
VOLKSWAGEN      6N0253609B
VOLKSWAGEN      6N0253609G
VOLKSWAGEN      JZW253609AN

Zastosowanie Tłumik 70583 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70583 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.