Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Jeep RENEGADE SUV (BU, B1, BV) 1.6 (2014.07-???) 110km » 71393 walker
wybrany samochód: 
Jeep Renegade Suv (bu, B1, Bv) 1.6 (2014.07-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71393 WALKER

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

71393

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]820
Ciężar [kg]7,250
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490713933
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71393 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD FIESTA V, FUSION MAZDA 2 1.2-1.4 11.01-08.08
numery OEM:
FORD      1140460
FORD      1146864
FORD      1151164
FORD      1206426
FORD      1317006
FORD      1317010
FORD      1557510
FORD      2S615K244LE
FORD      2S615K244LF
FORD      ME2S6J5K244F1A
MAZDA      C20140100
MAZDA      C20140100A
MAZDA      C20140100B

Zastosowanie Tłumik 71393 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71393 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.