Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Honda CB (501cc - ) CB 1000 R (SC60) (2008.03-2014.12) 125km » I14033YMT yamato
wybrany samochód: 
Honda Cb (501cc - ) Cb 1000 R (sc60) (2008.03-2014.12) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przegub I14033YMT Yamato

I14033YMT Przegub Yamato
yamato I14033YMT
Przegub I14033YMT
52.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I14033YMT

dostawca:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz obu stron
nr EAN5900427509580
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przegub I14033YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: HONDA FR-V 1.7-2.2D 08.04-
numery OEM:
MAZDA      53541-SJF-003
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przegub I14033YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Przegub I14033YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.