Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco DAILY III Platforma / podwozie 35 C 12 , 35 S 12 (AEKA14A1, AEKA14AA, AEKA64A1,... (2002.09-2006.04) 116km » I30514YMT yamato
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 35 C 12 , 35 S 12 (aeka14a1, Aeka14aa, Aeka64a1,... (2002.09-2006.04) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30514YMT Yamato

I30514YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I30514YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30514YMT
I30514YMT
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I30514YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Długość [mm]347
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyz obu stron
Średnica 1 [mm]15,3
nr EAN5900427550209
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30514YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 347mm) pasuje do: HYUNDAI ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I, SONATA III, TRAJET/MINIVAN 1.8-2.7 05.93-07.08
numery OEM:
HYUNDAI      57785 26200

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30514YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30514YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.