Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.0 JTDM (939DXP1B, 939EXP1B) (2009.05-2010.06) 170km » I33040YMT yamato
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Spider (939_) 2.0 Jtdm (939dxp1b, 939exp1b) (2009.05-2010.06) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33040YMT Yamato

I33040YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I33040YMT
31.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I33040YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Długość [mm]333
Średnica 1 [mm]16
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
nr EAN5900427515277
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33040YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 333mm) pasuje do: MAZDA MPV II 2.0-3.0 09.99-12.06
numery OEM:
MAZDA      LC62 32 246
zamienniki:

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33040YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33040YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.