Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro (2010.02-2015.07) 525km » J12050YMT yamato
wybrany samochód: 
Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 Fsi Quattro (2010.02-2015.07) 525km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J12050YMT Yamato

J12050YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J12050YMT
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J12050YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Wymiar stożka [mm]17,55
Zbieżność stożka1/6
Rozmiar gwintu 1M14x1,50
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
nr EAN5900427520677
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J12050YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L (dół przód) (średnica stożka 17,55mm) pasuje do: LEXUS ES, RX TOYOTA ALPHARD I, BREVIS, CAMRY, CHASER, CRESTA V, CROWN, HARRIER, HIGHLANDER, MARK II 2.0-3.5 10.91-04.17
numery OEM:
TOYOTA      43340 09010
TOYOTA      43340 29175
TOYOTA      43340 29215

Zastosowanie Sworzeń wahacza J12050YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J12050YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.