Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI (2005.09-2006.05) 185km » J12067YMT yamato
wybrany samochód: 
Seat Leon (1p1) 2.0 Tfsi (2005.09-2006.05) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J12067YMT Yamato

J12067YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J12067YMT
43.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J12067YMT

dostawca:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5900427525757
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J12067YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER IV, FJ CRUISER, LAND CRUISER 90, LAND CRUISER PRADO 3.0D-4.7 03.96-01.18
numery OEM:
TOYOTA      43330 60010

Zastosowanie Sworzeń wahacza J12067YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J12067YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.