Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) 1.5 Bifuel (2010.03-???) 109km » J41058EYMT yamato
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Viii Sportback (cx_a) 1.5 Bifuel (2010.03-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawieszenie, przekładnia kierownicza J41058EYMT Yamato

J41058EYMT Zawieszenie, przekładnia kierownicza Yamato
yamato J41058EYMT
Zawieszenie, przekładnia kierownicza J41058EYMT
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

J41058EYMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
nr EAN5900427563483
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza J41058EYMT Yamato

Silentblock przekładni kierowniczej L pasuje do: NISSAN NAVARA NP300, PATHFINDER III, TITAN 2.5D-5.6ALK 10.03-
numery OEM:
NISSAN      49001-3X10A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza J41058EYMT Yamato w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.