Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.0 EcoBoost (2013.01-???) 100km » YS-BC0953 ysparts
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Vi (cb1, Ccn) 1.0 Ecoboost (2013.01-???) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY VW CADDY 04- YS-BC0953 YSPARTS

YS-BC0953 ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY VW CADDY 04- YSPARTS
144.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

YS-BC0953

producent:

YSPARTS

VW CADDY III (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 2004-
zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 41,0
System hamulcowy : TRW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 2K0615423
Numer dostawcy: YS-BC0953
VW CADDY III (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 2004-
zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 41,0
System hamulcowy : TRW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 2K0615423
Numer dostawcy: YS-BC0953

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY VW CADDY 04- YS-BC0953 YSPARTS

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K0.615.423
VOLKSWAGEN      2K0.615.423A
VOLKSWAGEN      2K0.615.423B
VAG      2K0 615 423
VAG      2K0 615 423A
VAG      2K0 615 423B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY VW CADDY 04- YS-BC0953 YSPARTS w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

YSPARTS
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.