Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) (2015.06-???) 110km » YS-BC1006 ysparts
wybrany samochód: 
Opel Astra K (b16) 1.6 Cdti (68) (2015.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY VW POLO 96-01 YS-BC1006 YSPARTS

140.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:9 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 9 szt.
 
    Ocena:
numer części:

YS-BC1006

producent:

YSPARTS

ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY VW POLO 96-01
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 34,0
System hamulcowy : TRW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 6N0615424A
Numer dostawcy: YS-BC1006
ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY VW POLO 96-01
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 34,0
System hamulcowy : TRW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 6N0615424A
Numer dostawcy: YS-BC1006

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY VW POLO 96-01 YS-BC1006 YSPARTS

numery OEM:
AUDI      8N0615424D
VOLKSWAGEN      6N0615424A
VOLKSWAGEN      6N0615424B
VAG      6N0 615 424A
VAG      6N0 615 424B
VAG      8N0 615 424D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY VW POLO 96-01 YS-BC1006 YSPARTS w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

YSPARTS
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.