Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) (1989.12-1995.12) 245km » YS-BC1074 ysparts
wybrany samochód: 
Lexus Ls (_f1_) 400 (ucf10) (1989.12-1995.12) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY BMW 3(E46) 98-05, Z4 03- YS-BC1074 YSPARTS

95.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

YS-BC1074

dostawca:

YSPARTS

ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY BMW 3(E46) 98-05, Z4 03-
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] : 40,0
System hamulcowy : ATE
Rozstaw śrub mocujących : 75
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 34216758128
Numer dostawcy: YS-BC1074
ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY BMW 3(E46) 98-05, Z4 03-
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] : 40,0
System hamulcowy : ATE
Rozstaw śrub mocujących : 75
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 34216758128
Numer dostawcy: YS-BC1074

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY BMW 3(E46) 98-05, Z4 03- YS-BC1074 YSPARTS

numery OEM:
BMW      34211165032
BMW      34216758128
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY BMW 3(E46) 98-05, Z4 03- YS-BC1074 YSPARTS w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

YSPARTS
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.