Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.5 TDI (2001.08-2005.01) 155km » C5R025ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.5 Tdi (2001.08-2005.01) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C5R025ABE ABE

C5R025ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5R025ABE
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE
C5R025ABE
abe C5R025ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE abe
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5R025ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]20,6
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
nr EAN5900427210974
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5R025ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: FIAT TEMPRA, RENAULT CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, SUPER 5, SUPER 5/HATCHBACK, TWINGO I, TWINGO I/HATCHBACK 1.0-1.9D 10.84-08.03
numery OEM:
RENAULT      77 01 033 391
RENAULT      77 01 035 310
RENAULT      77 01 035 474
RENAULT      77 01 039 389
RENAULT      77 01 039 395

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5R025ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.