| Felga, ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Grubość [mm] | 231 |
| Średnica [mm] | 230 |
| Średnica bębna hamulcowego | 230 |
| Minimalna grubość [mm] | 53,5 |
| Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 231 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 53,5 |
| Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 90 |
| Ilość otworów | 4 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 90 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 45,2 |
| nr EAN | 5900427218376 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy C6A004ABE ABE
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
14559810, 431501615, 443501615A
| AUDI | 14.5598.10 | |
| AUDI | 431 501 615 | |
| AUDI | 443 501 615 / A |
Zastosowanie Bęben hamulcowy C6A004ABE ABE w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy C6A004ABE ABE:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.