
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Grubość [mm] | 255,6 |
| Średnica [mm] | 254 |
| Wysokość [mm] | 98 |
| Średnica bębna hamulcowego | 254 |
| Minimalna grubość [mm] | 64,5 |
| Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 255,6 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 64,5 |
| Ilość otworów | 5 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 98 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 79 |
| nr EAN | 5900427220232 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy C6P006ABE ABE
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
14707610, 424738
1306211080
424738
| CITROËN | 42.47.38 | |
| FIAT | 1306211080 | |
| PEUGEOT | 14.7076.10 | |
| PEUGEOT | 42.47.38 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy C6P006ABE ABE w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy C6P006ABE ABE:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.