
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Grubość [mm] | 270 |
| Średnica [mm] | 268 |
| Wysokość [mm] | 87 |
| Średnica bębna hamulcowego | 268 |
| Minimalna grubość [mm] | 68 |
| Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 270 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 68 |
| Ilość otworów | 5 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 87 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 68 |
| nr EAN | 5900427220584 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy C6W009ABE ABE
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
701609617
| AUDI | 14.5928.10 | |
| AUDI | 701 609 617 | |
| VOLKSWAGEN | 701 609 617 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy C6W009ABE ABE w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy C6W009ABE ABE:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.