Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » C9M009ABE abe

Pompa hamulcowa C9M009ABE ABE

C9M009ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9M009ABE
132.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9M009ABE

producent:

ABE

Ø otworu 1 [mm] 19,05
Ø otworu 2 [mm] 23,81
nr EAN 5900427247598
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9M009ABE ABE

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: MERCEDES E (W210), E T-MODEL (S210), SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4-T (B904) 2.0-3.0D 01.95-12.16

Pompa hamulcowa C9M009ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hamulcowa C9M009ABE producenta ABE

MERCEDES-BENZ

0004314701, 0054307201, A0004314701, A0054307201

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 431 47 01
MERCEDES-BENZ      005 430 72 01
MERCEDES-BENZ      A 000 431 47 01
MERCEDES-BENZ      A 005 430 72 01

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9M009ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.