Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 41427 a.b.s.

Pompa hamulcowa 41427 A.B.S.

41427 Pompa hamulcowa A.B.S.
123.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

41427

producent:

A.B.S.

Strona zabudowy z przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 22.22
System hamulcowy ATE
Długość 2 [mm] 36,1
Ilość połączeń 2
Długość 1 [mm] 134,9
Rozmiar gwintu 1 2x M12x1.0
Materiał Aluminium
Liczba otworów do mocowania 2
nr EAN 8717109506334
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 41427 A.B.S.

Pompa hamulcowa 41427 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa hamulcowa 41427 producenta A.B.S.

SEAT

1K1614019, 1K1614019D, 1K1614019K

VOLKSWAGEN

1K1614019, 1K1614019D, 1K1614019K

SKODA

1K1614019, 1K1614019D, 1K1614019K

AUDI

1K1614019, 1K1614019D, 1K1614019K

numery OEM:
AUDI      1K1.614.019
AUDI      1K1.614.019D
AUDI      1K1.614.019K
SEAT      1K1.614.019
SEAT      1K1.614.019D
SEAT      1K1.614.019K
SKODA      1K1.614.019
SKODA      1K1.614.019D
SKODA      1K1.614.019K
VOLKSWAGEN      1K1.614.019
VOLKSWAGEN      1K1.614.019D
VOLKSWAGEN      1K1.614.019K
VAG      1K1 614 019D
VAG      1K1 614 019K

Zastosowanie Pompa hamulcowa 41427 A.B.S. w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 41427 A.B.S.:

Monika, Grajewo
2023-10-29
 5/5
Produkt zgodny z opisem.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Firma A.B.S. jest stosunkowo nowym dostawcą części zamiennych do samochodów, bo powstała w roku 1978. Szybko ugruntowała sobie pozycję na rynku zamienników produkując stosunkowo nie drogie ale jednocześnie dobrej jakości części samochodowe początkowo do samochodów europejskich, później także do azjatyckich.

A.B.S. koncentruje się na produkcji części zawieszenia, układu kierownicznego oraz układu hamulcowego. Produkowane przez A.B.S. auto części cieszą się uznaniem posiadaczy aut.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.