Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A8 D5 (4N2, 4N8, 4NC, 4NL) 60 TFSI e quattro (2021-???) 462km » 6056 lpr
wybrany samochód: 
Audi A8 D5 (4n2, 4n8, 4nc, 4nl) 60 Tfsi E Quattro (2021-???) 462km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6056 LPR

6056 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6056
Pompa hamulcowa 6056
6056
lpr 6056 Pompa hamulcowa
253.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6056, P30592

numer części:

6056

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez czujnika
MateriałAluminium
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
Specyfikacja+Hall Sensor housing
otwór Ø [mm]22,2
nr EAN8032928135511
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6056 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, YETI, VW BEETLE, CADDY III 1.0-Electric 10.81-07.19
numery OEM:
AUDI      1K1614019D
AUDI      1K1614019K
SEAT      1K1614019D
SEAT      1K1614019K
SKODA      1K1614019D
SKODA      1K1614019K
VOLKSWAGEN      1K1614019D
VOLKSWAGEN      1K1614019K

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6056 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6056 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.