Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A3 (8V1, 8VK) S3 quattro (2012.11-2016.08) 300km » 002-C970 ashika
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) S3 Quattro (2012.11-2016.08) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 002-C970 ASHIKA

002-C970 Alternator ASHIKA
ashika 002-C970
Alternator 002-C970

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

002-C970

numer części:

002-C970

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Pozycja / stopieńL 45
Rozstaw śrub mocujących [mm]55
Techniczny numer informacyjnyRebuilt/Revisionato
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]90
Liczba rowków5
nr EAN8033001372199
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-C970 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      A3T14491
MITSUBISHI      A3TA0791
MITSUBISHI      A3TA1191
MITSUBISHI      MD303481
MITSUBISHI      MD313395
MITSUBISHI      MD313395R
MITSUBISHI      MD317119
MITSUBISHI      MD350608

Zastosowanie Alternator 002-C970 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.