Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-S408 ashika

Alternator 002-S408 ASHIKA

002-S408 Alternator ASHIKA
ashika 002-S408
Alternator 002-S408
002-S408

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-S408

producent:

ASHIKA

Pozycja / stopień 0
Rozstaw śrub mocujących [mm] 81
Techniczny numer informacyjny Rebuilt/Revisionato
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 85
Liczba rowków 5
nr EAN 8033001374575

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-S408 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      A002T37291
MITSUBISHI      A002T39091
MITSUBISHI      A002TA7591
MITSUBISHI      A002TA7691
MITSUBISHI      A2T37291
MITSUBISHI      A2T37391
MITSUBISHI      A2T39091
MITSUBISHI      A2TA7591
MITSUBISHI      A2TA7691
SUBARU      23700AA202
SUBARU      23700AA210
SUBARU      23700AA211
SUBARU      23700AA220
SUBARU      23700AA230
SUBARU      23700AA270
SUBARU      23700AA280
SUBARU      23700AA290
SUBARU      23700AA350

Zastosowanie Alternator 002-S408 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.