Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.4 16V (JA0D, JA1H, Ja0W, JA10) (1999.09-2003.08) 95km » 002-T547 ashika
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ja0/1_, Fa0_) 1.4 16v (ja0d, Ja1h, Ja0w, Ja10) (1999.09-2003.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 002-T547 ASHIKA

002-T547 Alternator ASHIKA
ashika 002-T547
Alternator 002-T547
002-T547

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-T547

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Techniczny numer informacyjnyRebuilt/Revisionato
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]80
nr EAN8033001375626
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-T547 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      27060-0D020
TOYOTA      27060-28060
TOYOTA      270600D030
TOYOTA      270600D160

Zastosowanie Alternator 002-T547 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.