Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Iveco DAILY VI Furgon 35S21, 35C21, 40C21, 42S21, 50C21, 60C21, 65C21, 70C21 (2021-???) 207km » 05-08-800 ashika
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 35s21, 35c21, 40c21, 42s21, 50c21, 60c21, 65c21, 70c21 (2021-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 05-08-800 ASHIKA

05-08-800 Pompa paliwa ASHIKA
ashika 05-08-800

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

05-08-800

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Liczba otworów do mocowania2
Rozstaw śrub mocujących [mm]45
Średnica 1/Średnica 2 [mm]IN: 8 / OUT: 5,3
nr EAN8033001185225
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 05-08-800 ASHIKA

numery OEM:
SUZUKI      15100-83000
SUZUKI      15100-83010
SUZUKI      15100-83010-000
SUZUKI      1510083000000
SUZUKI      15100A83000
SUZUKI      15100B83000

Zastosowanie Pompa paliwa 05-08-800 ASHIKA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.