Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.2 TDCi Napęd na wszystkie koła (2015.08-2018.12) 155km » 53-0H-H64 ashika
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Autobus (fad, Fbd) 2.2 Tdci Napęd Na Wszystkie Koła (2015.08-2018.12) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 53-0H-H64 ASHIKA

53-0H-H64 Sworzeń wahacza ASHIKA

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

53-0H-H64

numer części:

53-0H-H64

dostawca:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyna dole
Średnica [mm]43
Wysokość zabudowy87
Średnica zabudowy [mm]15,3
Gwint zewn. 1 [mm]12 x 1,25
nr EAN8033001398083
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 53-0H-H64 ASHIKA

numery OEM:
NISSAN      5453034A01
HYUNDAI      54503-34A00
HYUNDAI      54503-34A01
HYUNDAI      54530-37000
HYUNDAI      5453037010

Zastosowanie Sworzeń wahacza 53-0H-H64 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 53-0H-H64 ASHIKA:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Wiskitki
2023-11-13
 5/5
Sworzeń zamontowany wszystko OK. Polecam

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.