Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » D3006 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3006 SEINSA AUTOFREN

D3006 Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy SEINSA AUTOFREN
autofren D3006
Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3006
12.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D3006

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica [mm] 19
System hamulcowy BENDIX-BOSCH
nr EAN 8430320013145
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3006 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy cylinderka hamulcowego pasuje do: ABARTH RITMO, FIAT 126, 128, CINQUECENTO, FIORINO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, REGATA, RITMO, UNO, LADA NIVA, NOVA, LANCIA A 112 0.6-2.0 01.66-

Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3006 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

ZASTAVA

10, KORAL, YUGO TEMPO

Numery OE Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3006 producenta SEINSA AUTOFREN

SEAT

SE025720999A

numery OEM:
SEAT      SE025720999A

Zastosowanie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3006 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.