| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość otworów gwintowanych | 3 |
| Ilość zębów | 11 |
| Zacisk | 50 |
| Zacisk | 30 |
| Ø flanszy [mm] | 66 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | -0,7 |
| Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
| Wymiar gwintu | M10 |
| Rozmiar gwintu 1 | M10 |
| Rozmiar gwintu 2 | M10 |
| Otwór Ø 4 [mm] | 10 |
| Długość [mm] | 232 |
| Pozycja / stopień | links |
| Kąt mocowania [stopień] | 32 |
| Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 37 |
| Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 32 |
| nr EAN | 3165142131955 |
Dodatkowe informacje o produkcie Rozrusznik 0 001 108 182 BOSCH
| CITROËN | 96 325 689 | |
| DAF | 1516807R | |
| PEUGEOT | 96 325 689 | |
| RENAULT | 77 00 106 763 |
Zastosowanie Rozrusznik 0 001 108 182 BOSCH w samochodach:
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.