Liczba przewodów | 1 |
Długość całkowita [mm] | 510 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 50000 |
nr EAN | 3165141690392 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0 258 002 040 BOSCH
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
051906265E
051906265E
AUDI | 051 906 265 E | |
RENAULT | 77000854136 | |
SEAT | 051 906 265 E | |
SEAT | 051906265E | |
SKODA | 051 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 051 906 265 E | |
CHEVROLET | 18213 57B10 | |
CHEVROLET | 25 162 753 |
Zastosowanie Sonda lambda 0 258 002 040 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0 258 002 040 BOSCH:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.