Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 1822 ngk

Sonda lambda 1822 NGK

1822 Sonda lambda NGK
ngk 1822

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA401-E4

numer części:

1822

producent:

NGK

Sonda lambda nieogrzewany
Liczba przewodów 2
Długość [mm] 480
nr EAN 087295118221

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1822 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 2, 480mm) pasuje do: SEAT TOLEDO I; VW GOLF III, PASSAT B3/B4, VENTO 1.6/1.8 02.88-04.99

Sonda lambda 1822 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Sonda lambda 1822 producenta NGK

VOLKSWAGEN

030906265E

SEAT

030906265E

numery OEM:
AUDI      030 906 265 E
SEAT      030 906 265 E
SKODA      030 906 265 E
VOLKSWAGEN      030 906 265 E
LAMBORGHINI      030 906 265 E
BENTLEY      030 906 265 E

Zastosowanie Sonda lambda 1822 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 1822 NGK:

Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.