
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Wysokość 1 [mm] | 75,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 66 |
| Średnica 1 [mm] | 26 |
| Średnica 2 [mm] | 66 |
| Średnica 4 [mm] | 66 |
| nr EAN | 4047024808041 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju F 026 407 096 BOSCH
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1651068L10000, 1651079J60000, 1651068L10, 1651079J60, 16510M68L10, 16510M68L10000
55206816, 55207208, 55214974, 71751114, 71751127, 71751128, 71770689, 71777723
1109CJ
55214974, 71751114, 71751128, 71770689
55206816, 71751114, 71751128, 71770689
1109CJ
93195463, 93195862
55595538
1724214
| ALFA ROMEO | 55206816 | |
| ALFA ROMEO | 71751114 | |
| ALFA ROMEO | 71751128 | |
| ALFA ROMEO | 71770689 | |
| CITROËN | 1109 CJ | |
| FIAT | 55206816 | |
| FIAT | 55207208 | |
| FIAT | 55214974 | |
| FIAT | 71751114 | |
| FIAT | 71751127 | |
| FIAT | 71751128 | |
| FIAT | 71770689 | |
| FIAT | 71777723 | |
| FORD | 1724214 | |
| LANCIA | 55214974 | |
| LANCIA | 71751114 | |
| LANCIA | 71751128 | |
| LANCIA | 71770689 | |
| PEUGEOT | 1109 CJ | |
| SAAB | 93195463 | |
| SAAB | 93195862 | |
| SUZUKI | 16510 68L10 000 | |
| SUZUKI | 16510 79J60 000 | |
| SUZUKI | 16510-68L10 | |
| SUZUKI | 16510-79J60 | |
| SUZUKI | 16510M68L10 | |
| SUZUKI | 16510M68L10000 | |
| CHEVROLET | 55 595 538 |
Zastosowanie Filtr oleju F 026 407 096 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju F 026 407 096 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.