Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.5 V6-24 4WD (E88A) (1992.11-1996.08) 170km » E 59 001 brembo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii Sedan (e5_a, E7_a, E8_a) 2.5 V6-24 4wd (e88a) (1992.11-1996.08) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła E 59 001 BREMBO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

E 59 001

producent:

BREMBO

Status produktu: w przygotowaniu
System hamulcowyFTE
otwór Ø [mm]34
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałAluminium
nr EAN8432509607923
Status produktu: w przygotowaniu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła E 59 001 BREMBO

numery OEM:
OPEL      679346
OPEL      90470875
OPEL      90522729
OPEL      90523766
VAUXHALL      90522729

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła E 59 001 BREMBO w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.