Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 2.0 quattro (1990.10-1991.08) 115km » M 24 010 brembo
wybrany samochód: 
Audi 80 B3 Sedan (893, 894, 8a2) 2.0 Quattro (1990.10-1991.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa M 24 010 BREMBO

M 24 010 Pompa hamulcowa BREMBO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

M 24 010

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN8432509609361
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 24 010 BREMBO

numery OEM:
FORD      1094174
FORD      1094179
FORD      1134815
FORD      1134816
FORD      6S432B507CA
FORD      7S4Z2140A
FORD      98AB2B507AC
FORD      98AB2B507BB
FORD      98AB2B507BC
FORD      98AB2B507CA
FORD      BRMC60
FORD      X3370163

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 24 010 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.