
| Szerokość [mm] | 13,0 |
| Długość [mm] | 1110,0 |
| nr EAN | 8021787550160 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 13A1110C DAYCO
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
| CHRYSLER | 2129277 | |
| DAF | 13H2659 | |
| FIAT | 60534452 | |
| FIAT | 60548799 | |
| MERCEDES-BENZ | 0019979492 | |
| MERCEDES-BENZ | 0029975492 | |
| MERCEDES-BENZ | 0079974992 | |
| NISSAN | 11720P6010 | |
| PORSCHE | 90019201350 | |
| PORSCHE | 90019202750 | |
| ROVER | 13H848 | |
| ROVER | GFB123 | |
| VOLVO | 3252729 |
Zastosowanie Pasek klinowy 13A1110C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 13A1110C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.