Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Fiat DUCATO Furgon (280_) 2.0 (1982.01-1990.08) 79km » DRA3226 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Furgon (280_) 2.0 (1982.01-1990.08) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Japan Reman DRA3226 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3226 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3226

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4336

numer części:

DRA3226

Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG242
śr. koła pasowego [mm]:9,7
Bracket: 1 x M8 on 90PCR
Status produktu: Normal
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG242
śr. koła pasowego [mm]:9,7
Bracket: 1 x M8 on 90PCR
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3226 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 219.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3226
numery OEM:
TOYOTA      2702064210
TOYOTA      2702064210R
TOYOTA      2702064221
TOYOTA      2704064130
TOYOTA      2704064131
TOYOTA      2704064140
TOYOTA      2704064141
zamienniki:
8EL 726 357-001
brak
HELLA
437810
brak
VALEO
0 986 042 981
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3226 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.