Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Seat LEON SC (5F5) 1.8 TSI (2013.02-2018.08) 180km » DRA3396 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Seat Leon Sc (5f5) 1.8 Tsi (2013.02-2018.08) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Europe Reman DRA3396 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3396 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3396

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4506

numer części:

DRA3396

Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:75
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Ilość żeber:6
Fan: IF
Status produktu: Normal
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:75
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Ilość żeber:6
Fan: IF
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3396 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 192.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3396 ALFA ROMEO 145/146/156/GTV/SPIDER/FIAT BRAVA/BRAVO/MAREA/PALIO/LANCIA Y
numery OEM:
FIAT      46423663
FIAT      46430528
FIAT      46448433
FIAT      71780116
FIAT      77991950
LANCIA      46430528
zamienniki:
71-0189
brak
KAGER
8EL 737 206-001
brak
HELLA
8EL 737 457-001
brak
HELLA
8EL 738 100-001
brak
HELLA
437679
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3396 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.