Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 TD 4WD (K74T) (2001.09-2007.12) 115km » DRA7021 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 (k7_t, K6_t, K5_t) 2.5 Td 4wd (k74t) (2001.09-2007.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Japan Reman DRA7021 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA7021 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA7021

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA8131

numer części:

DRA7021

Długość 1/Długość 2 [mm]:12.0 / 75.4
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez zintegrowanego regulatora
ID wykonania wtyczki:PLUG140
Długość 1 [mm]:31,5

Status produktu: niedostępny
Długość 1/Długość 2 [mm]:12.0 / 75.4
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez zintegrowanego regulatora
ID wykonania wtyczki:PLUG140
Długość 1 [mm]:31,5

Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA7021 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 85.24 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA7021
numery OEM:
HONDA      31100-PA1-741
HONDA      31100-PA1-742
HONDA      31100-PA1-744
HONDA      31100-PA1-745
HONDA      31100-PA1-774
HONDA      31100PA1741
HONDA      31100PA1742
HONDA      31100PA1744
HONDA      31100PA1745
HONDA      31100PA1774
HONDA      CPB03
HONDA      CPB04
zamienniki:
436517
brak
VALEO
LRA00364
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA7021 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.