Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387313 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES10568-12B1 DELPHI
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
021906265AH, 021906265AK, 021906265AA, 021906265AR, 021906265T, 030906265BG, 030906265BM, 030906265BR, 6K0906265A, 7M0906265C
021906265AK, 021906265AH, 021906265K, 021906265AA, 021906265AR, 021906265T, 030906265BG, 030906265BM, 030906265BR, 037906265S, 6K0906265A, 7M0906265C
021906265AH, 021906265AK, 021906265AR, 021906265T, 030906265BG, 030906265BM, 030906265BR, 6K0906265A, 7M0906265C
1022476, 95VW9F472FA, 97VW9F472AA
AUDI | 021 906 265 AK | |
AUDI | 021 906 265AH | |
AUDI | 021 906 265K | |
AUDI | 021906265AA | |
AUDI | 021906265AR | |
AUDI | 021906265T | |
AUDI | 030906265BG | |
AUDI | 030906265BM | |
AUDI | 030906265BR | |
AUDI | 037 906 265S | |
AUDI | 6K0906265A | |
AUDI | 7M0 906 265 C | |
FORD | 1022476 | |
FORD | 95VW9F472FA | |
FORD | 97VW9F472AA | |
SEAT | 021 906 265AH | |
SEAT | 021 906 265AK | |
SEAT | 021906265AR | |
SEAT | 021906265T | |
SEAT | 030906265BG | |
SEAT | 030906265BM | |
SEAT | 030906265BR | |
SEAT | 6K0906265A | |
SEAT | 7M0 906 265C | |
SKODA | 021 906 265AH | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265AH | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265AK | |
VOLKSWAGEN | 021906265AA | |
VOLKSWAGEN | 021906265AR | |
VOLKSWAGEN | 021906265T | |
VOLKSWAGEN | 030906265BG | |
VOLKSWAGEN | 030906265BM | |
VOLKSWAGEN | 030906265BR | |
VOLKSWAGEN | 6K0906265A | |
VOLKSWAGEN | 7M0 906 265C | |
VAG | 021 906 265AH |
Zastosowanie Sonda lambda ES10568-12B1 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES10568-12B1 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.