Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387603 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES10990-12B1 DELPHI
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
A110 II, A290
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
855300, 855302, 855304, 855307, 855308, 855309, 855323, 855325, 855327, 855336, 855338, 90009053, 90010999, 90231073, 90397523, 90397524, 90409385, 90448458, 90509274, 90509275, 90510147, 90541303, 90541304, 90541930, 90570416, 90570417, 90570582, 91142813
7700746375, 7700854148, 7700854506, 7700862426, 7700867295, 7700870318
OPEL | 855300 | |
OPEL | 855302 | |
OPEL | 855304 | |
OPEL | 855307 | |
OPEL | 855308 | |
OPEL | 855309 | |
OPEL | 855323 | |
OPEL | 855325 | |
OPEL | 855327 | |
OPEL | 855336 | |
OPEL | 855338 | |
OPEL | 90009053 | |
OPEL | 90010999 | |
OPEL | 90231073 | |
OPEL | 90397523 | |
OPEL | 90397524 | |
OPEL | 90409385 | |
OPEL | 90448458 | |
OPEL | 90509274 | |
OPEL | 90509275 | |
OPEL | 90510147 | |
OPEL | 90541303 | |
OPEL | 90541304 | |
OPEL | 90541930 | |
OPEL | 90570416 | |
OPEL | 90570417 | |
OPEL | 90570582 | |
OPEL | 91142813 | |
RENAULT | 7700 746 375 | |
RENAULT | 7700 854 148 | |
RENAULT | 7700 854 506 | |
RENAULT | 7700 862 426 | |
RENAULT | 7700 867 295 | |
RENAULT | 7700 870 318 | |
VAUXHALL | 90009053 | |
VAUXHALL | 90010999 | |
VAUXHALL | 90397523 | |
VAUXHALL | 90397524 | |
VAUXHALL | 90448458 | |
VAUXHALL | 90509274 | |
VAUXHALL | 90509275 | |
VAUXHALL | 90510147 | |
VAUXHALL | 90541303 | |
VAUXHALL | 90541930 |
Zastosowanie Sonda lambda ES10990-12B1 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES10990-12B1 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.