| Napięcie [V] | 11 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1.00 |
| nr EAN | 5050100205534 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa HDS394 DELPHI
| MAZDA | RFG1-18-601 | |
| MAZDA | RFJ5-18-601 | |
| MAZDA | RFN1-18-601 | |
| MAZDA | RFN1-18-601A | |
| MAZDA | RFR1-18-601 | |
| MAZDA | S210-18-140 | |
| SUZUKI | 18550-78E00 | |
| KIA | 0K054-18140 | |
| KIA | 0K710-18-140 | |
| KIA | 0K710-18-140A |
Zastosowanie Świeca żarowa HDS394 DELPHI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.