
| Napięcie [V] | 11 |
| Wymiar gwintu | M10x1.25 |
| Opór [Ohm] | 0,5 |
| Długość całkowita [mm] | 80 |
| Rozmiar klucza | 12 |
| Masa [g] | 25 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
| nr EAN | 8717613043486 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-104 DENSO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II
1214042, 1214310, 1214315, 1214320
8944819720, 8970440371
| ISUZU | 8-9448-1972-0 | |
| ISUZU | 8-97044-037-1 | |
| MAZDA | R2L2-18-601 | |
| MAZDA | VS01-18-601 | |
| OPEL | 1214042 | |
| OPEL | 1214310 | |
| OPEL | 1214315 | |
| OPEL | 1214320 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-104 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-104 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.