
| Napięcie [V] | 11 |
| Zbieżność stożka | 123 |
| Wymiar gwintu | M10x1.25 |
| Opór [Ohm] | 0,45 |
| Długość całkowita [mm] | 82,9 |
| Rozmiar klucza | 12 |
| Masa [g] | 25,4 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
| nr EAN | 8717613054536 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-645 DENSO
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
PN1118601, WLE718601
1441267, 4434918, 5007956
| FORD | 1441267 | |
| FORD | 4434918 | |
| FORD | 5007956 | |
| MAZDA | PN11-18-601 | |
| MAZDA | WLE7-18-601 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-645 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-645 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.