
| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 645 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 104 |
| nr EAN | 8717613016787 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Direct Fit DOX-0357 DENSO
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
22690AA452, 22690AA491, 22690AA501, 22690AA520, 22690AA590, 22690AA650, 22690AA700, 22690AA850
| SUBARU | 22690AA452 | |
| SUBARU | 22690AA491 | |
| SUBARU | 22690AA501 | |
| SUBARU | 22690AA520 | |
| SUBARU | 22690AA590 | |
| SUBARU | 22690AA650 | |
| SUBARU | 22690AA700 | |
| SUBARU | 22690AA850 |
Zastosowanie Sonda lambda, Direct Fit DOX-0357 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Direct Fit DOX-0357 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.