
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 255 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 94 |
| nr EAN | 8717613027929 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Direct Fit DOX-1559 DENSO
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
03C906262
03C906262
03C906262
| AUDI | 03C906262 | |
| SEAT | 03C906262 | |
| SKODA | 03C906262 | |
| VOLKSWAGEN | 03C906262 |
Zastosowanie Sonda lambda, Direct Fit DOX-1559 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Direct Fit DOX-1559 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.