
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 1690 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 160 |
| nr EAN | 8717613024492 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Direct Fit DOX-2035 DENSO
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
058906265, 077906265K, 077906265L, 077906265R, 078906265N, 078906265P, 078906265Q, 078906265R
058906265, 077906265K, 077906265L, 077906265R, 078906265N, 078906265P, 078906265Q, 078906265R
058906265, 077906265K, 077906265L, 077906265R, 078906265N, 078906265P, 078906265Q, 078906265R
| AUDI | 058906265 | |
| AUDI | 077906265K | |
| AUDI | 077906265L | |
| AUDI | 077906265R | |
| AUDI | 078906265N | |
| AUDI | 078906265P | |
| AUDI | 078906265Q | |
| AUDI | 078906265R | |
| SEAT | 058906265 | |
| SEAT | 077906265K | |
| SEAT | 077906265L | |
| SEAT | 077906265R | |
| SEAT | 078906265N | |
| SEAT | 078906265P | |
| SEAT | 078906265Q | |
| SEAT | 078906265R | |
| SKODA | 058906265 | |
| SKODA | 077906265K | |
| SKODA | 077906265L | |
| SKODA | 077906265R | |
| SKODA | 078906265N | |
| SKODA | 078906265P | |
| SKODA | 078906265Q | |
| SKODA | 078906265R | |
| VOLKSWAGEN | 058906265 | |
| VOLKSWAGEN | 077906265K | |
| VOLKSWAGEN | 077906265L | |
| VOLKSWAGEN | 077906265R | |
| VOLKSWAGEN | 078906265N | |
| VOLKSWAGEN | 078906265P | |
| VOLKSWAGEN | 078906265Q | |
| VOLKSWAGEN | 078906265R |
Zastosowanie Sonda lambda, Direct Fit DOX-2035 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Direct Fit DOX-2035 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.