Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 525 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 118 |
nr EAN | 8717613024690 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Direct Fit DOX-2055 DENSO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
1306213, 1322706, 1536254, 3M519G444BA, 3M519G444BB, 3M519G444BC
30757769
FORD | 1306213 | |
FORD | 1322706 | |
FORD | 1536254 | |
FORD | 3M51-9G444-BA | |
FORD | 3M51-9G444-BB | |
FORD | 3M51-9G444-BC | |
VOLVO | 30757769 |
Zastosowanie Sonda lambda, Direct Fit DOX-2055 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Direct Fit DOX-2055 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.