
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Ilość zębów | 28 |
| Ciężar [kg] | 1,04 |
| nr EAN | 8430632031233 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna C123 DOLZ
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1201E9, 1201F2, 1201F6
1201E9, 1201F2, 1201F6, 9641117180
9641117180
9641117180
9641117180
| CITROËN | 1201E9 | |
| CITROËN | 1201F2 | |
| CITROËN | 1201F6 | |
| FIAT | 9641117180 | |
| LANCIA | 9641117180 | |
| PEUGEOT | 1201E9 | |
| PEUGEOT | 1201F2 | |
| PEUGEOT | 1201F6 | |
| PEUGEOT | 9641117180 | |
| RENAULT | 9641117180 |
Zastosowanie Pompa wodna C123 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna C123 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.