Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen TRANSPORTER T4 Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL 2.5 TDI (1998.05-2003.04) 88km » 08.607.81 eberspächer
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T4 Platforma / Podwozie (70e, 70l, 70m, 7de, 7dl 2.5 Tdi (1998.05-2003.04) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik środkowy 08.607.81 EBERSPÄCHER

08.607.81 Tłumik środkowy EBERSPÄCHER

    Ocena:
numer części:

08.607.81

producent:

EBERSPÄCHER

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyw środku
Ciężar [kg]7,6
Długość [mm]2400
nr EAN4030813109337
Status produktu: Normalny


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik środkowy 08.607.81 EBERSPÄCHER

Tłumik układu wydechowego środkowy OPEL CORSA D 1.4/1.4LPG 07.06-08.14
numery OEM:
OPEL      58 52 595

Zastosowanie Tłumik środkowy 08.607.81 EBERSPÄCHER w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.