Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B903) 311 CDI (903.611, 903.612, 903.613, 903.621, 903.622,... (2000.04-2006.05) 109km » 95 11 6776 eberspächer
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Platforma / Podwozie (b903) 311 Cdi (903.611, 903.612, 903.613, 903.621, 903.622,... (2000.04-2006.05) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik środkowy 95 11 6776 EBERSPÄCHER

95 11 6776 Tłumik środkowy EBERSPÄCHER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

95 11 6776

producent:

EBERSPÄCHER

Strona zabudowy:w środku
Ciężar [kg]:8,6
Długość [mm]:1670
Strona zabudowy:w środku
Ciężar [kg]:8,6
Długość [mm]:1670


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik środkowy 95 11 6776 EBERSPÄCHER

numery OEM:
AUDI      893.253.409 B
AUDI      893253409B

Zastosowanie Tłumik środkowy 95 11 6776 EBERSPÄCHER w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.