Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 2.0 TDI 4motion (2010.08-2015.05) 110km » 95 11 8396 eberspächer
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 2.0 Tdi 4motion (2010.08-2015.05) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik końcowy 95 11 8396 EBERSPÄCHER

95 11 8396 Tłumik końcowy EBERSPÄCHER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

95 11 8396

producent:

EBERSPÄCHER

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
Ciężar [kg]9,3
Długość [mm]1220
nr EAN4030813086638
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 95 11 8396 EBERSPÄCHER

Tłumik układu wydechowego tył AUDI A3; SEAT LEON; VW GOLF IV, NEW BEETLE 1.6/1.9D 09.96-09.10
numery OEM:
VAG      1J6.253.609 C
VAG      1J6253609AN

Zastosowanie Tłumik końcowy 95 11 8396 EBERSPÄCHER w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.