Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0291 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0291 ELSTOCK

51-0291 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

    Ocena:
numer części:

51-0291

dostawca:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta SANDEN / DELPHI
Ø koła pasowego [mm] 109
Liczba rowków 5
Ilość oleju [ml] 150
Czynnik chłodniczy R 134a
Liczba otworów do mocowania 3
Ciężar netto [kg] 5,5
nr EAN 5704651271578

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0291 ELSTOCK

Koszt kaucji: 247.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL AGILA, CORSA B, CORSA C 1.0/1.2 11.96-12.09

Kompresor, klimatyzacja 51-0291 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0291 producenta ELSTOCK

OPEL

1854009, 1854073, 1854085, 1854100, 6854021, 90534647

numery OEM:
OPEL      1854009
OPEL      1854073
OPEL      1854085
OPEL      1854100
OPEL      6854021
OPEL      90534647
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0291 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.