Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Nissan SUNNY III (N14, B13) 1.6 i 16V (1992.10-1995.05) 102km » 51-0556 elstock
wybrany samochód: 
Nissan Sunny Iii (n14, B13) 1.6 I 16v (1992.10-1995.05) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

kaucja 51-0556 ELSTOCK

51-0556 kaucja ELSTOCK
elstock 51-0556

    Ocena:
numer części:

51-0556

dostawca:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta6SEU16C/7SEU17C
Ø koła pasowego [mm]120
Liczba rowków7
Ilość oleju [ml]180
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]5,4
Ilość czopów1
nr EAN5704651394024

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie kaucja 51-0556 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), C (W204), CLK (A209), CLK (C209), E T-MODEL (S211), E (W211), SLK (R171), SPRINTER 3 1.8/1.8CNG/1.8LPG 05.02-12.18
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002309711
MERCEDES-BENZ      0012302611
MERCEDES-BENZ      0012304511
MERCEDES-BENZ      0012304911
MERCEDES-BENZ      0012305511
MERCEDES-BENZ      A0002309711
MERCEDES-BENZ      A0012302611
MERCEDES-BENZ      A0012304511
MERCEDES-BENZ      A0012304911
MERCEDES-BENZ      A0012305511
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie kaucja 51-0556 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.