Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0787 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0787 ELSTOCK

51-0787 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
690.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

51-0787

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta SANDEN / KEIHLIN
Ø koła pasowego [mm] 112
Liczba rowków 5
Ilość oleju [ml] 135
Czynnik chłodniczy R 134a
Liczba otworów do mocowania 5
Ciężar netto [kg] 7
nr EAN 5704651448208

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0787 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA JAZZ III 1.2/1.3/1.4 07.08-

Kompresor, klimatyzacja 51-0787 ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0787 producenta ELSTOCK

HONDA

38800RB7Z02, 38800RB7Z51, 38800RB7Z510, 38800RB7Z520, 38800RB7Z521, 38800RB7Z522, 38800RB7Z523, 38800RB7Z524, 38800RB7Z525, 38810RB0006, 38810RB0E01, 38810RB0E02, 38810RK8006

numery OEM:
HONDA      38800-RB7-Z02
HONDA      38800-RB7-Z51
HONDA      38800-RB7-Z510
HONDA      38800-RB7-Z520
HONDA      38800-RB7-Z521
HONDA      38800-RB7-Z522
HONDA      38800-RB7-Z523
HONDA      38800-RB7-Z524
HONDA      38800-RB7-Z525
HONDA      38810-RB0-006
HONDA      38810-RB0-E01
HONDA      38810-RB0-E02
HONDA      38810-RK8-006
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0787 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.